123lijfrente.nl is op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Als u ons mailt ontvangt u in de meeste gevallen dezelfde dag een inhoudelijke reactie.
De kosten van de dienstverlening van 123lijfrente.nl verschillen per aanbieder en productsoort. Denkt u hierbij bijvoorbeeld aan een verzekerings- of een bancair dossier. De eenmalige bemiddelingskosten voor een polisaanvraag via de bemiddeling van 123lijfrente.nl bedragen minimaal € 79,00. De eenmalige bemiddelingskosten voor een bancaire aanvraag via de bemiddeling van 123lijfrente.nl bedragen minimaal € 69,00. Voor een overzicht van de voor u van toepassing zijnde kosten nodigen we u uit om een vergelijking op de site te maken. In het resultatenscherm worden bij iedere aanbieder de bemiddelingskosten getoond. Voor een uitgebreide uitleg: Zie ons dienstverleningsdocument.
Geen addertjes onder het gras. Geen onaangename verrassingen. Geen verborgen kosten dus, en duidelijke tarieven.
op de site van 123lijfrente.nl kunt u een uitgebreide vergelijking maken waar zowel de uitkomsten van de bank en de verzekeraar worden getoond.
123lijfrente.nl is geheel onafhankelijk en doet alleen zaken met aanbieders van financiële producten die in het bezit zijn van de juiste vergunning van De Nederlandse Bank en de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Geen enkele aanbieder heeft enige vorm van zeggenschap in ons bedrijf. Hierdoor kan 123lijfrente.nl geheel zelfstandig handelen en beslissen.
123lijfrente.nl biedt u de mogelijkheid om geheel gratis een actuele vergelijking te maken. De top 10 aanbieders zijn aangesloten op de vergelijkingstool.
Nadat u de vergelijking heeft gemaakt kunt u direct een volledige offerte online aanmaken; u kunt in 3 stappen vergelijken, kiezen én sluiten.
Of het nu weekend of ’s avonds is; u heeft 24 uur per dag gratis toegang tot uw beveiligd eigen dossier. In het dossier worden alle belangrijke onderwerpen getoond.
Als u onze servicedesk belt komt u direct in contact met een medewerker en niet met een keuzemenu of een onpersoonlijk callcenter.